Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2022 07:22 - Виц
Автор: froggy16 Категория: Забавление   
Прочетен: 599 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ирландец, шотландец и евреин, работещи в една много реномирана стройтелна фирма. И тримата високо клалифицирани стройтелни инжинери. Един ден точно на обяд, всеки един от тримата обядва на работното си място. Ирландеца, отваря кутията си за обяд и казва: - ТОН! ОТНОВО РИБА ТОН! МРАЗЯ РИБА ТОН! Ако, жена ми и утре ми приготви за обяд ОТНОВО РИБА ТОН, ще скоча от тук! Шотландеца, също обява на работното си място и изважда кутията си за обяд и казва: - САНДВИЧ С ЯЙЦА! ОТНОВО ЯЙЦА, МРАЗЯ ГИ! Ако жена ми и утре ми приготви за обяд ОТНОВО САНДВИЧ С ЯЙЦА! ще скоча от тук! Еврейна и той ще обядва, на работното си място и изважда кутията си за обяд и казва: ХУМУС! ОТНОВО ХУМУС! МРАЗЯ ХУМУС! ако жена ми и утре ми приготви за обяд ОТНОВО ХУМУС! ще скоча от тук! На следващият ден. Ирландеца, отваря кутията си за обяд, поглежда какво има за обяд и казва: - Край, това е, и скача от една от най-високите точки на строящият се небостъргач. Шотландеца, и той отваря кутията си за обяд, поглежда какво има за обяд и казва: - Край, това е, и скача от една от най-високите точки на строящият се небостъргач. Еврейна, също отваря кутията си за обяд, поглежда и казва: - Край, това е, и скача от една от най-високите точки на строящият се небостъргач. Започва разследване и т.н. На следващият ден привикват съпругите и на тримата за разпит. Първа е съпругата на ирландеца и казва: - Само да ми беше казал, че са му омръзнали яйцата щях нещо друго да му приготвя, толкова съжалявам. Втора е съпругата на шотландеца и казва: - Не знаех! О, боже само да ми беше казал какво му се яде щях да му приготвя каквото ми каже! Трета идва съпругата на еврейна и казва: - Не разбирам, какво става тук! Той винаги сам си приготвяше обяда за работа, той сам си приготвяше кутията за работа! Аз нямам НИЩО общо с това!


Тагове:   хумор,   виц,   смях,   забавление,   еврей,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: froggy16
Категория: Забавление
Прочетен: 321417
Постинги: 482
Коментари: 0
Гласове: 240
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930